Onze klanten vertellen

Dé partner voor succesvol ondernemen

Waarom klanten kiezen voor Vallei Accountants & Adviseurs? We laten ze hier graag zelf aan het woord. We zijn er trots op voor zoveel verschillende bedrijven en ondernemingen dé partner te zijn voor succesvol ondernemen. Samen zorgen we voor resultaat.

Ook behoefte aan een financiële partner?

Neem contact met ons op

Verdo Gelderland B.V. / Donselaar Tenten B.V.

Omdat wij als snelgroeiend bedrijf niet op zoek zijn naar een boekhouder, maar naar een partner, voelen we ons echt goed bij Vallei Accountants. Vallei verzorgt voor ons de controle van de jaarrekening en ondersteunt ons actief met advies bij het bepalen van de strategie en de inrichting van het bedrijf. Prettig is de goede bereikbaarheid, de betrokkenheid en het professionele advies. De sfeer binnen Vallei is goed, wel iets formeler dan binnen onze eigen organisatie. Wij werken dan ook graag met de medewerkers van Vallei samen. De communicatie is goed en zeker voldoende naar wens.

Vallei denkt op een fijne en proactieve manier mee bij de inrichting van de administratieve organisatie nu wij door onze groei controleplichtig zijn geworden. Als er aandachtspunten zijn, dan komt Vallei ook met praktisch uitvoerbare adviezen hoe iets ingericht en aangepast kan worden. Een mooie combinatie van controleur en adviseur, dat bevalt ons goed.

Erik van Donselaar, directeur

EeStairs Nederland B.V.

Wij zochten een betrouwbare en degelijke accountant. Die hebben wij. Op de momenten dat het nodig is, weten we elkaar te vinden! Vallei stelt voor ons de jaarcijfers op, doet de belastingaangiften en verzorgt de loonadministratie. Zij geven ook advies in de ruimste zin van het woord, dat werkt fijn.

Ik werk graag met de mensen, waaronder Gerrianne den Hertog, waar we al zo lang mee werken. Relaties heb je toch meer met mensen dan met bedrijven. Wanneer je elkaar lang kent, heb je niet veel nodig om elkaar te begrijpen. De communicatie wordt dan ook als helemaal goed ervaren. Verdere op- en aanmerkingen zijn er niet.

Cornelis van Vlastuin, Creative Director

Pivot B.V. / LedGo B.V.

Wij zijn klant bij Vallei Accountants, omdat ze ons goed begeleiden, adviseren en continu met ons mee denken. Vallei Accountants ondersteunt ons continu met het verzorgen van de administratie en de maandelijkse managementinformatie, waardoor mijn focus op de business kan blijven. Ik vertrouw erop dat als er informatie is die ik moet weten, ik die aangereikt krijg vanuit Vallei. Dat geeft een goed gevoel.

De ontzorging bij de HRM-administratie heeft voor ons een grote meerwaarde, omdat wij de specifieke kennis niet zelf in huis hebben. Dit betreft zowel de maandelijkse salarisadministratie als advisering over diverse arbeidsrechtelijke zaken. Wim van den Berg ondersteunt ons hier kundig in en is altijd servicegericht.

Daarnaast verzorgt Vallei de overige werkzaamheden, zoals het jaarwerk, de aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Ondanks het feit dat dit standaardwerkzaamheden zijn, heb ik het gevoel dat Vallei ook hier kritisch blijft en alles kundig en fiscaal zo gunstig mogelijk verwerkt.

Als er vragen zijn, dan komt er een snel en correct antwoord waar ik wat mee kan, helder en duidelijk dus. Vallei is een betrokken partner. Bij hen op kantoor heerst er een persoonlijke en professionele sfeer; je voelt je er welkom.

Hans de Vet, directeur

Hazeleger Kaas B.V.

Vallei Accountants staat ons vanuit Barneveld al jaar en dag bij. Zij verzorgen voor ons een deel van de loonadministratie, fiscale advisering en het opstellen van de jaarrekeningen. Verder adviseren zij ons gevraagd en ongevraagd over personeelszaken. Wij maken gebruik van hun expertise op het gebied van bedrijfsovernames, financieringen etc. Alles is in vertrouwde handen, zodat wij ons op onze corebusiness kunnen richten.

Vertrouwensband

De medewerkers bij Vallei Accountants zijn oplossingsgericht, meedenkend, persoonlijk betrokken en adviserend. Professionele vakmensen die hun vak verstaan. In de loop van de jaren hebben we een mooie vertrouwensband met elkaar opgebouwd. Vallei Accountants is een deskundig no-nonsense bedrijf. Dat past uitstekend bij ons.

Arie Threels, controller

Hoeflon International B.V.

Wij waarderen enorm dat Vallei ook ongevraagd advies geeft. Ik ervaar Vallei als een betrokken partij die bij ons past. Als een heldere organisatie voor toekomstgerichte ondernemers heeft Vallei één aanspreekpunt, zijn ze goed bereikbaar en ook werken zij met dashboards. Daarnaast hoeven wij Vallei niet te pushen om werkzaamheden te verrichten, dat gaat vanzelf. De kracht van Vallei Accountants zit in het totaalpakket dat zij aanbieden van zowel (salaris)administratie, de jaarrekeningen en met name advisering. Verder heeft Vallei ons op een prettige en effectieve manier ondersteund bij de aanvraag van de innovatiebox om zodoende de maximale fiscale tegemoetkoming te kunnen krijgen.

Unieke samenwerking

Voor al onze vraagstukken op het gebied van HRM kunnen wij terecht bij de HRM-afdeling van Vallei. Daarnaast verzorgen zij voor ons de salarissen. Wat de samenwerking zo uniek maakt? De persoonlijke aandacht die er is voor Hoeflon. Of het nu gaat om een vraag over salaris, over pensioen, over de Arbo of wat dan ook, Vallei staat altijd voor ons klaar! Wij waarderen enorm dat zij ook ongevraagd advies geven wanneer zij een fiscaalvriendelijke beloningsmogelijkheid zien.

Helder

Vallei werkt met een menukaart dat voor ons helderheid geeft wat de prijzen zijn. Daarnaast weten we bij wie we voor welke vragen moeten zijn. Als er hulp nodig is, wordt er iemand beschikbaar gesteld. Kortom, een heldere organisatie voor toekomstgerichte ondernemers zoals wij!

Geen nummer, maar een klant

Natuurlijk zullen wij Vallei Accountants ook bij kennissen en collega’s aanbevelen. Omdat je geen nummer bent, maar een klant. Dit is dan ook de kracht van Vallei.

Gert van Hoef (Eigenaar Hoeflon) en Maria Rebel-Drost (Manager HRM & Finances)

Lekko B.V.

De relatie met de mensen van Vallei Accountants gaat verder dan alleen de cijfers. Er is een luisterend oor voor strategische zaken en we worden voorzien van belangrijke informatie over o.a. wijzigingen in wetgeving en moderne softwaretools die beschikbaar zijn. Wij hebben bijvoorbeeld de beschikking over een dashboard met actuele managementinformatie, hier kunnen we goed actueel mee sturen.

De volledige salarisadministratie is uitbesteed aan Vallei en we zijn blij met het hoge kennisniveau en de snelle opvolging. Daarnaast verzorgt Vallei alle overige zaken, zoals de jaarrekeningen, aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. De aanwezige kennis op het gebied van de innovatiebox wordt ook als zeer positief ervaren.

De sfeer bij Vallei zou ik willen omschrijven als “jong, snel en gedegen”.

Vivian Vleeshouwers, directeur Lekko

Navara Group B.V.

Sinds de start van Navara in 2012 ontzorgt Vallei Accountants ons bij alle financiële zaken en worden wij optimaal ondersteund bij onze groei naar momenteel ca. 85 medewerkers. Wij hebben de totale financiële administratie, inclusief facturatie, uitbesteed aan Vallei. Vallei functioneert als een ‘administratie in de cloud’ met het gevoel van een eigen interne administratie. De administratie is goed geregeld. We hebben geen verrassingen en Vallei attendeert ons proactief op aandachtspunten. Binnen twee weken na maandeinde zijn de maandcijfers gereed en staat het dashboard klaar.

Daarnaast ondersteunt Vallei ons actief bij eventuele aandelentransacties en heeft Vallei actief geadviseerd omtrent de fiscale mogelijkheden, waaronder de toepassing van de innovatiebox.

De sfeer bij Vallei is jong, enthousiast en collegiaal. De communicatie is snel, direct, to the point en zonder prietpraat. Een prettige samenwerking.

Arnold Kamminga, directeur

Nijborg Holding B.V.

Ik heb Marfred ongeveer 10 jaar geleden leren kennen en met hem kan ik goed communiceren, we hebben een goede klik. De toegevoegde waarde is dat Vallei een nuchtere kijk heeft op ons bedrijf. Vallei verzorgt de jaarrekeningen voor ons en daarnaast de loonadministratie en een aantal andere zaken. Verder heeft Vallei ons zeer deskundig begeleid met de bedrijfsopvolgingsregeling (BOR).

Met oog voor de belangen van onszelf als persoon en de continuïteit van het bedrijf is de bedrijfsopvolging zodanig gegaan, dat we zo min mogelijk belasting hebben afgedragen. Het verloop van het proces is als fijn ervaren, alle partijen zijn goed geïnformeerd en Vallei Accountants heeft alles op een eenvoudige manier uitgelegd.

Als ik aan Vallei denk, dan denk ik aan de mannen Marfred de Leeuw en Erik van Garderen, professionele en gepassioneerde accountants met de ondersteuning van een goed team. Daarnaast denk ik dan aan een snelgroeiend bedrijf, waar de sfeer goed is en de communicatie onderling snel werkt. Het voelt vertrouwd en de lijntjes zijn kort. Je kunt altijd rekenen op een snel antwoord op al je vragen. De no-nonsense cultuur staat me erg aan.

Dirk Verbeek, directeur De Nijborg

Speksnijder Confectie B.V.

Ik ben klant bij Vallei Accountants, omdat ze helder zijn in hun adviezen. Daarin nemen ze allereerst de klantwens mee, maar durven daarbij ook andere oplossingen aan te dragen. Niet in de laatste plaats heeft Marfred ook oog en oprechte belangstelling voor de persoon achter het bedrijf. Daar is het in een kennismaking in een andere setting ooit mee begonnen, want toen ik op zoek ging naar een andere accountant was dat een belangrijke reden om hem te bellen.

Naast het maken van de jaarrekeningen en het standaard advieswerk, waardeer ik met name het begeleiden van de bedrijfsoverdracht (van mijn vader naar mij). Deze was professioneel en deed recht aan beide partijen en de continuïteit van het bedrijf. Alle derde partijen (zoals de Belastingdienst, bank, familie, etc.) werden door het team van Vallei op een juiste manier betrokken en geïnformeerd. Ik kan Vallei daarom bij iedereen aanraden. Met regelmaat sparren we over een onderwerp dat speelt en daar is het vorig jaar rondom de bedrijfsoverdracht ook mee begonnen. Eerst gedachten vormen en besluiten nemen, daarna de acties uitzetten en opvolgen, prima verlopen allemaal! Daarbij is kennis op basis van financiering binnen Vallei ook uitgebreid aanwezig.

De medewerkers van Vallei zijn uitstekend bereikbaar, ter zake kundig en (persoonlijk) betrokken. De sfeer is heel open en dat is echt prettig, je voelt je er welkom. Voor een accountantskantoor is het er absoluut niet stoffig, maar juist jong en dynamisch, zonder dat dit overigens afbreuk doet aan de professionele uitstraling. Ik werk graag samen met de diverse medewerkers van Vallei. Ieder met zijn of haar eigen specialisme helpt mee en schroomt daarbij niet om de kennis en kunde van collega’s in te roepen voor het beste resultaat. De communicatie is prettig en er wordt altijd op mail gereageerd, waarbij antwoorden nooit lang op zich laten wachten.

Teunis Speksnijder, directeur

 

van den Top Tuinonline B.V.

Met een snelgroeiend bedrijf is het goed om exact te weten waar je staat. Je hebt dan een accountant nodig die met je meekijkt, meedenkt en waarmee je op momenten dat het nodig is, kunt sparren. Het is fijn om continu te kunnen weten waar je met je bedrijf staat, wat je resultaten zijn en waar je moet bijsturen.

Zij hebben mijn financiële dashboard ingericht en houden die up-to-date. Als ik advies nodig heb, weet ik bij wie ik moet zijn en dat is prettig. Dit geeft rust en overzicht.

Wij werkten hiervoor, met plezier, samen met een ander accountantskantoor. Als je eenmaal de keuze voor een accountant hebt gemaakt, stap je niet zomaar over op een ander. Ik sprak Marfred de Leeuw vaker, maar had niet direct de drang om van de diensten van Vallei Accountants gebruik te maken. Echter merkte ik wel altijd een bepaalde betrokkenheid en gedrevenheid bij Marfred de Leeuw waar ik nieuwsgierig van werd.

Uiteindelijk raakte ik overtuigd en ben ik naar Vallei Accountants gegaan. Wat mij hierin het meest bevalt zijn de korte lijntjes, het kennisniveau en de pragmatische aanpak.

Het contact is persoonlijk en vragen worden snel opgepakt. Korte lijntjes, eerlijk en snel werken daar houd ik van en dat bemerk ik ook bij Vallei Accountants.

Robert van den Top, directeur

Gebr. van Gent Autobedrijf B.V.

Wij zijn sinds de oprichting van Vallei Accountants klant. Wij hebben in Vallei een partner met een persoonlijke benadering, dat is wat wij zeer waarderen in Vallei. Vallei Accountants is een jonge club met ambitieuze, vriendelijke en kundige mensen die met elkaar zorgen voor een degelijke en accurate aanpak waar we op kunnen vertrouwen. Alles gaat altijd in goed overleg zonder verrassingen.

Vallei Accountants verzorgt voor ons de controle van jaarrekeningen en levert goede ondersteuning en advisering met betrekking tot de salarisverwerking & HRM-module. Daarnaast is Vallei actief betrokken geweest bij de advisering inzake de bedrijfsopvolging, daar voelen wij ons als familie goed bij. De aanwezig fiscale kennis is naar onze mening goed aanwezig en wordt op een praktische eenvoudige manier toegepast. Als overleg met de fiscus nodig is, dan verloopt dit ook goed.

De communicatie is direct en to the point, precies zoals we het willen hebben en daarnaast is Vallei erg goed bereikbaar.

Gilbert van Gent (directeur) en Marjan Tuitert (controller)

World of Walas Europe B.V.

Marfred de Leeuw van Vallei Accountants en ondergetekende hebben al een jarenlange relatie, van leidinggevende, naar werkgever, opdrachtgever en vervolgens adviseur. Sinds mijn betrokkenheid bij Walas (start 2016) is één van de eerste acties geweest het switchen van accountant. Natuurlijk maakt Vallei Accountants de boekjes (jaarrekeningen) en de loonstrookjes, maar daarvan zijn er 13 in een dozijn die dat kunnen. Waar Walas voor komt, is het advies en vooral ook het meedenken en meebewegen met de ontwikkelingen bij Walas. In onze markt spelen vaak specifieke vragen en uitdagingen en juist hiervoor is Vallei Accountants de goede partner. Geen dikke rapporten, maar heldere en klare taal waar we wat mee kunnen. De samenwerking met Erik van Garderen en Marfred verloopt prettig, formeel als dat moet en informeel als dat kan; korte lijnen en directe communicatie waar Walas mee uit de voeten kan.

Johan Rademaker, Chief Administration Officer / Chief Operations Officer

Cars2Africa

Een jong bedrijf met een prettige, toegankelijke sfeer. Altijd op de hoogte van de meest recente regelgeving en niet benauwd om voor complexe vraagstukken informatie elders in te winnen.

Dat maakt Vallei Accountants een betrouwbare partner voor financiële diensten, echter ook een partner waar je terecht kan met allerlei andere kwesties die zich binnen een onderneming voordoen.

Wendy van Holst, directeur

Aannemersbedrijf K&B van Pelt

Wij waren in op zoek 2009 opzoek naar een persoonlijke betrouwbare accountant die met ons bedrijf mee kon denken. Via een gezamenlijke kennis zijn we bij Vallei accountants gekomen. Sinds deze dag verzorgen zij onze boekhouding, salarisadministratie, aangiften en jaarrekeningen en geven waar nodig bedrijfsadvies. Daarnaast hebben wij een dashboard tot onze beschikking gekregen, waardoor we altijd een actueel zicht hebben op onze cijfers. In deze 10 jaar (we waren één van de eerste klanten) hebben wij altijd prettig contact (gehad) met Marfred en zijn collega’s. Wij hebben altijd een vast aanspreekpunt gehad. Het fijne van klant zijn bij Vallei is dat als je contact opneemt, altijd een persoonlijke benadering hebt, waarbij hun klant- en dossierkennis altijd als heel goed en persoonlijk ervaren wordt. Er wordt met korte lijnen gewerkt, waardoor je altijd binnen een aantal uur antwoord hebt op je vragen. Alles wordt stipt en correct geregeld. Mocht er een probleem zijn, dan zoeken zij samen met ons als klant altijd naar de best mogelijke oplossing.

Directie Aannemersbedrijf K&B van Pelt

AJAX Foundation

Vallei Accountants schakelt snel en professioneel, waardoor de samenwerking uitstekend is. Vallei Accountants heeft naast haar werkzaamheden oog voor de maatschappij, dat maakt de match met Ajax Foundation compleet.

Susan Lenderink, bestuurslid Ajax Foundation

Vallei Techniek B.V.

Als ik terugblik naar mijn eerste ontmoeting met Marfred de Leeuw in 2009, trof ik een jongeman aan die zekerheid uitstraalde en echte interesse toonde in mij als potentiele nieuwe klant.

De oprechtheid en de adviezen die hij toen aangaf deden mij besluiten met Vallei Accountants verder in zee te gaan. Toen gebeurde dat nog aan de keukentafel bij hem thuis. Tegenwoordig heeft Vallei Accountants een prachtig kantoor. (Ik denk dat zijn vrouw Linda dat toen goed inschatte om hem snel buiten de deur te krijgen, zakelijk gezien)

Omdat ik als bedrijf nog volop aan het opstarten was, kreeg ik te maken met allerlei facetten, zoals financiële administratie, juridische zaken, personeelszaken, pensioenen, belastingen etc.

Hierbij kreeg ik voor personeelszaken Marjon Oosterom toegewezen. Ook zij is zeer prettig in de omgang en uiterst accuraat op haar vakgebied. Juist omdat ik als bedrijf gebruik maakte van diverse ontwikkelsubsidies heb ik veel van haar gevraagd om dit toe te passen in mijn loonheffing administratie. Fantastisch om te ervaren hoe soepel hiermee is omgegaan. Ook de koppelingen naar het pensioenfonds en bijbehorende communicatie heeft zij prima gedaan. Dit geeft mij als ondernemer tijd om mijzelf te blijven focussen op mijn eigen corebusiness en niet op deze randzaken.

Dan is er nog 1 aspect die ik wil toelichten namelijk het persoonlijke overleg en bijbehorend advies. Ik heb Vallei Accountants zien groeien en heb hier als ondernemer ook kritisch naar gekeken of er wel voldoende ondersteuning voor mij als klant zou blijven bestaan. Ook hier verdient Vallei Accountants een dikke pluim. Erik van Garderen is aan mijn bedrijf toegekend. Zowel juridisch als fiscaal goed onderlegd en als persoon heeft hij 100% mijn vertrouwen. Als ondernemer zoek ik geen jaknikker, maar een sparringpartner en een adviseur die de feiten altijd moet kunnen uitspreken. Hij is in staat om de ideeën die er zijn in mijn bedrijfsvoering goed te analyseren en denkt mee in oplossingen. Niet alleen zakelijk, maar ook op het persoonlijke vlak geeft hij inzicht in de mogelijkheden die er zijn op bijvoorbeeld bedrijfsvormen, pensioenmogelijkheden, eerder stoppen met werken, financiële haalbaarheid etc. Ik ben zeer content over deze samenwerking.

Marfred heeft ervoor gezorgd dat zijn visie en kennis binnen Vallei Accountants verder is uitgedragen en op diverse specialiteiten is gewaarborgd door meerdere personen. Hier heb ik in de loop der jaren absoluut profijt van gehad. Inmiddels heb ik al met diverse personen kennis mogen maken en het voelt nog steeds goed. De persoonlijke aandacht is er nog steeds en ik kan er goed terecht m.b.t. advisering aangaande mijn eigen bedrijf.

Top om te zien dat Vallei Accountants zo groot geworden is en dat de flexibiliteit en de klantbetrokkenheid nog steeds hoog in het vaandel staan.

Compliment Vallei Accountants, op naar het volgende jubileum.

Gerko van den Brink, directeur Vallei Techniek B.V.

Gaasbeek's Automatenservice B.V.

Het vorige accountantskantoor is overgenomen door Westeneng Accountants en sinds 2 jaren werken wij samen met Vallei Accountants. Vaak is een overname een reden om ook een overstap te maken. Echter is er vanaf het begin een uitstekend contact geweest met Vallei. Wat ook plezierig is, is dat de accountant van toen er nu nog zit. Wij zitten niet zo te wachten op jobhoppers, maar gaan voor een duurzame lange relatie.

Vallei Accountants verzorgt voor ons de gewone accountantszaken en daarnaast de loonadministratie. Vooral die laatste is vanwege sterke groei van de organisatie een aardige bezigheid geworden, waarbij arbeidsrechtelijke advisering en overige HRM-zaken steeds belangrijker worden. Het is voor prettig dat het uitstekend wordt opgepakt.

Naast de maandelijkse constructieve overlegmomenten, hebben we de afgelopen jaren onder andere grote processen doorlopen waaronder de bedrijfsovername van ons familiebedrijf. Vanwege de groei zijn wij inmiddels uit onze jas gegroeid, waardoor we een geheel nieuw pand gaan bouwen. De begeleiding op fiscaal, juridisch en financieel advies is bijzonder prettig verlopen.

De sfeer bij Vallei is plezierig zakelijk, waardoor ik graag samenwerk met Bennie, Anja en Gerrianne. Tot slot verloopt de communicatie uitstekend. Er wordt snel gereageerd op mailverkeer of belletjes tussendoor.

Peter Böhmer, Algemeen directeur Gaasbeek’s Automatenservice B.V.

Kennismaken met onze medewerkers?

Ontmoet ons team